Re: Logitech Cordless Click! Plus på OSX

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Aug 2005 - 12:11:20 CEST

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Logitech Cordless Click! Plus på OSX
Date: Sun, 14 Aug 2005 12:11:20 +0200
To: osx@bsd-dk.dk

On Aug 13, 2005, at 8:07 PM, Gregers Petersen wrote:

> Det har ikke noget med din G4 at gøre hvis det ikke fungerer -
> Logitech er vist ikke længere så gode til at skrive OSX drivere til
> deres forskellige dimser ... så du bør nok starte med at checke
> logitechs 'side' ..

Jeg synes faktisk de er ret fine til det - og det er en af grundene
til at jeg sværger til
Logitech for både mus og tastatur herhjemme - det virker bare og
musene er af god kvalitet.

http://www.logitech.com/maclcc
Så skal man vælge sprog og finder så:
Title: Logitech Control Center for Macintosh® OS X Version:
1.5.0 Posted: 05/04/2005
Platform: Macintosh OS X

Det plejer at virke fint :-))

Jeg plejer dog ikke at altid installere deres ekstra program fordi
jeg bruger den basale
funktionalitet og både 3-knapper (X11) og scroll-hjul virker fint uden
ekstra driver.

Jeg installerede idag programmet og nu viser den min
Cordless Optical Mouse og mit Internet Navigator Keyboard
og jeg kan konfigurere alle funktionerne :-)

Eneste minus pt ved logitech er nok at USB dimsen til MX900 musen
IKKE fungerer som Bluetooth hub for andre enheder!
(NB: dette kan være løst - jeg har ikke checket for nyligt og bruger
D-Link DBT-120 og en Sandberg bluetooth dongle på to Mac'er uden BT)

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000