Darwinports - port clean

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Jun 2004 - 10:13:50 CEST

Date: Sun, 06 Jun 2004 10:13:50 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk
Subject: Darwinports - port clean

Jeg har lidt problemer med at køre 'port clean' - eller jeg får
ihvertefald en 'fejlmelding' når jeg gør forsøget på at køre den ....
skal nok lige huske at tilføje at det er mit første forsøg med
DarwinPorts & X11 på min nye iBook.

Jeg har kopieret meldingen + rettighederne på darwinports biblioteket
(som i mine øjne ser ok ud, men måske er jeg bare "blind"...)

port clean xmms
Unable to execute port:
/Users/Gregers/darwinports/dports/audio/xmms/work/.darwinports.xmms.state
is not writable - check permission on port directory

drwxr-xr-x 17 Gregers Gregers 578 1 Jun 20:20 darwinports

Ellers synes jeg det her er sjovt ...

:-)