Re: SV: OS X 10.3

From: Brian Andersen (none@brian--flekz.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 17:57:16 CET

From: Brian Andersen <none@brian--flekz.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SV: OS X 10.3
Date: Wed, 12 Nov 2003 17:57:16 +0100
To: osx@bsd-dk.dk

Den 12/11-2003, kl. 17.40, skrev Henrik Christiansen:

> Hej
>
> Jeg har brugt 10.3 knapt 14 dage nu. Jeg tager jævnligt backup på Cd
> og valgte at lave en nyinstallation - det virker fint. I forhold til
> 10.2.x kører det hurtigere. (det virker i hvertfald sådan)
>
> /Henrik
>
> Den 12/11-2003, kl. 17.24, skrev Jonas B.Nielsen:

Jeg er også glad for Panther, men har en enkelt gang oplevet at hele
min brugers home dir forsvandt efter jeg havde kørt med filevault slået
til, er dog ikke sikker på at det var filevaults skyld og har den
derfor stadig slået til.

Min maskine er en 867 mhz Powerbook med 1gb ram.

Er der andre der har oplevet noget lignende ?

Mvh
Brian Andersen