Re: hmm posten er underlig, wrap af linier i Mail.apppå OSX 10.2

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Feb 2003 - 21:09:17 CET

Date: Wed, 12 Feb 2003 21:09:17 +0100
Subject: Re: hmm posten er underlig, wrap af linier i  Mail.apppå OSX 10.2
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: osx@bsd-dk.dk

On onsdag, feb 12, 2003, at 20:56 Europe/Copenhagen, allan wrote:

> hej
> mailen ser ok wrappet ud ;)

Det synes jeg ikke :(
se på linierne med:
> Det lader til at være et lidt underligt sted - efter en 50 tegn, og
har
> resulteret
> i "dumme" og grimme mails fra mig her de sidste par dage.

Der ville jeg have foretrukket at den IKKE fscking for
helvede rahsguda! ikke havde flyttet resulteret ned på næste
linie - skal jeg ellers begrænse mig til at skrive korte linier på
40-50 tegn - med skriftstørrelse 8 ;-)

> jeg kunne heller ikke finde den option, og kunne ikke leve med det så
> valgte en anden OS X klient. er der nogen der har en speciel god grund
> til at bruge Mail.app ?
Jeg kan godt li' Mail.app med min GPG plugin osv. - nem og lidt pr0n
agtig når andre kigger en over skulderen :)

Hvad mailer bruger du? en af de gængse Mutt, PINE eller?

Henrik