Soekris 5501 m/openBSD som router/fw

From: Brian Olsen (none@olsen--innox.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Nov 2009 - 19:49:00 CET

Date: Wed, 18 Nov 2009 19:49:00 +0100
From: "Brian Olsen" <none@olsen--innox.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Soekris 5501 m/openBSD som router/fw

Hej,

Jeg overvejer seriøst at udskifte min Linksys Router med en Soekris og
benytte openBSD.
Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det virker omkring trådløst netværk.

Min forestilling er, at købe en 5501-60 + std. case og et wireless kit
bundle fra Cortex.

Nu har jeg læst en del omkring openBSD og wireless, og som jeg lige har
kunne læse mig frem til, så skulle det ikke give de større problemer rent
opsætningsmæssigt.

Er der nogen som har kendskab til dette og evt. kan give mig nogle hints om
evt. faldgrupper ?
Er der noget som jeg skal være særligt opmærksom på ?

Brian Olsen