SV: Autosvar? (Helt off-topic)

From: Niels Wahlgreen (none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Aug 2008 - 13:26:50 CEST

Subject: SV: Autosvar? (Helt off-topic)
Date: Tue, 5 Aug 2008 13:26:50 +0200
From: "Niels Wahlgreen" <none@niels--wahlgreen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Morten,

Det havde jeg slet ikke overvejet, det lyder selvfølgeligt logisk.

Jeg havde sørget for at slå min auto-reply til inden jeg sendte min mail til listen, og den sendte rigtigt nok heller ikke et reply til hverken listen eller mig som afsender. Så nu tør jeg trygt tage på ferie, med auto-reply på :)

Mvh.

Niels