Re: Fejl: Medium Error

From: Tommy Eriksen (none@tommy--the-coffeeshop.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 23 Jun 2007 - 22:16:23 CEST

From: "Tommy Eriksen" <none@tommy--the-coffeeshop.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Fejl: Medium Error
Date: Sat, 23 Jun 2007 22:16:23 +0200

> Æv - det er da en kedelig nyhed - men tak for hjælpen!!
> Den er ellers ikke særlig gammel den disk.. max 3 år..

Hvis den ikke er ældre end dét kan du være heldig der er garanti på den,
så er det bare at få den sendt af sted (find RMA-formular på
producentens website, det er typisk det hurtigste). Vi har fået byttet
et alvorligt læs hos Maxtor gennem tiderne, de plejer at komme tilbage
inden for et par uger så vidt jeg husker.

Hygge,
/Tommy

--
Prof. nørd.