FreeBSD & postfix

From: Ebbe Hjorth (none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 21 Jan 2007 - 22:01:53 CET

Date: Sun, 21 Jan 2007 22:01:53 +0100 (CET)
Subject: FreeBSD & postfix
From: "Ebbe Hjorth" <none@ebbe--bornholmermail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@BSD-Dk.dk

Hej,

OS: FreeBSD 6.2

Jeg har prøvet at følge guiden fra free software magazine til en sikker og
komplet opsætning af postfix m.m. men nu efter 3 timer på google og læse
en masse tyske indlæg (som jeg ik forstår) spørger jeg her.

Hvad skal jeg gøre, hver gang jeg booter min bsd maskine siger den
"posfix/master[853]: fatal: /usr/local/etc/postfix/master.cf: line 81: bad
transport type: smtp_data_done_timeout=1200"

Så vidt jeg kan se på google, og eksempler har "folk" det stående sådan,
uden problemer, så jeg kan ik helt finde ud af hvad der er galt, og hvis
jeg giver den en havelåge (#) så er det bare næste linie i config filen
den melder den samme fejl på, så det er som om den manger en linie i
opsætningen, men hvilken?

Kan ik finde ud af om jeg skulle poste min master.cf fil her, men det er
en standard fil, med følgende pastet ind i bunden.

smtp-amavis unix - - n - 2 smtp
-o smtp_data_done_timeout=1200
-o smtp_send_xforward_command=yes
-o disable_dns_lookups=yes
-o max_use=20
127.0.0.1:10025 inet n - n - - smtpd
-o content_filter=
-o local_recipient_maps=
-o relay_recipient_maps=
-o smtpd_restriction_classes=
-o smtpd_delay_reject=no
-o smtpd_client_restrictions=permit_mynetworks,reject
-o smtpd_helo_restrictions=
-o smtpd_sender_restrictions=
-o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject
-o smtpd_data_restrictions=reject_unauth_pipelining
-o smtpd_end_of_data_restrictions=
-o mynetworks=127.0.0.0/8