Backup af dvd

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Jan 2007 - 23:12:19 CET

Date: Sun, 14 Jan 2007 23:12:19 +0100
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Backup af dvd

Hej folks

Mine unger har nogle børne film på dvd (bamse og kylling mf.) som efter
hånden er ved at være skrammet en del, men inden de går helt i stykker,
vil jeg gerne lave en kopi af de værst ramte af skiverne... Jeg har ikke
lavet sådan noget før, og har derfor brugt en del tid på google efter et
program til FreeBSD 6.1 som kan klare det for mig, men heldet har ikke
være med mig.

Er der nogen der kendet et lille fix program til FreeBSD 6.1 som kan
tage en backup/kopi af en dvd film?

Torben Sørensen
  -- www.tinx.dk