Vedr. OpenDocument med Abiword + SQLite-spørgsmål

From: Morten Juhl Johansen (none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 10 Aug 2007 - 15:31:50 CEST

Date: Fri, 10 Aug 2007 15:31:50 +0200
From: "Morten Juhl Johansen" <none@oldblueyes--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Vedr. OpenDocument med Abiword + SQLite-spørgsmål

Kære BSD-rødder -
Jeg har lige trukket Abiword ind gennem Ports på FreeBSD 6.2. Og jeg
ved, at der eksisterer et Abiword-plugin til at håndtere
OpenDocument-filer. Lå det ikke i Ports førhen? Er der en måde, det
kan køres under FreeBSD, eller er det kun i GNU/Linux? Prøver at
flytte hele operationen over på FreeBSD.
Desuden har jeg et problem med at bygge SQLite - den kommer med en
fejlmelding. Er det et velkendt problem, eller er det bare mit system,
der er fscked?

Cheers,

http://www.syntaktisk.dk