Re: autoreplies

From: Lars <none_at_larsgh--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 23 Jun 2006 10:03:33 +0200
To: bsd-novice_at_bsd-dk.dk

hmm.. det kan jeg heller ikke få til at virke. Er virkelig kørt fast i
det her :-(

Har prøvet at implantere dette her:
http://linox.be/index.php/2005/07/13/44/
men jeg ikke rigtigt få det til at arbejde sammen med min
installation, nok fordi at jeg har den store forståelse for den
opsætning jeg har lavet jf. Jettes howto.

Hvis nogen har forslag til en simpel howto at lave en auto responser,
så høre jeg meget gerne fra jer/dig. og det er lige meget om der ikke
er mulighed for at styre det via et web interface eller lign. bare det
virker så er det fint med mig.

Lars