kan ikke afinstallere..

From: Christopher Siboni (none@chr--ssi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Jun 2006 - 10:43:33 CEST

Date: Tue, 06 Jun 2006 10:43:33 +0200
From: "Christopher Siboni" <none@chr--ssi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: kan ikke afinstallere..

Hej derude.
Er jo helt ny i det her, så jeg ved ikke så meget endnu. Har installeret pine og mutt vha pkg_add. Det gik fint. Nu vil jeg så gerne prøve at afinstallere begge to igen. Har forsøgt med pkg_delete. Den siger at no such package installed, selv om jeg kan se at den er der når jeg kører en pkg_version.
Nu jeg lige stiller spørgsmål alligevel. Kan man installere og bruge et stykke software som har gui, uden at man bruger grafisk desktop på sit system som sådan. Jeg har X installeret, men kører indtil videre i textmode indtil jeg har lært noget mere.