SV: Courier .. modtager kun 1 mail af gangen

From: uffe norspang (none@uffe--norspang.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Dec 2006 - 00:42:25 CET

From: "uffe norspang" <none@uffe--norspang.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Courier .. modtager kun 1 mail af gangen
Date: Wed, 13 Dec 2006 00:42:25 +0100

Den eneste fejl jeg lige kunne finde er i maillog linie 3 her i::

1 Dec 12 23:58:07 norspang authdaemond: Authenticated: sysusername=user1,
sysuserid=<null>, sysgroupid=6, homedir=/home/user1, address=user1,
fullname=user1name
2 Dec 12 23:58:07 norspang pop3d: LOGIN, user=user1,
ip=[::ffff:194.239.236.xx]
3 Dec 12 23:58:07 norspang pop3d: Error while saving
courierpop3dsizelist,user=user1

Ellers er resten normal logon og log off som linie 1 og 2
EXIM fungerer fint den er kun til at fange mail der bliver sendt til
serveren