Courier .. modtager kun 1 mail af gangen

From: uffe norspang (none@uffe--norspang.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Dec 2006 - 22:46:43 CET

From: "uffe norspang" <none@uffe--norspang.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Courier .. modtager kun 1 mail af gangen
Date: Tue, 12 Dec 2006 22:46:43 +0100

Hørrer lige igen om der er nogen der har en ide !!

Hejsa jeg er helt ny i bsd verden, jeg har en freebsd box som server hvorpå
jeg har lagt en EXIM og en COURIER

Når jeg henter mail fra den så modtager jeg kun én mail ad gangen,

#Jeg formoder du bruger Courier IMAP? eller POP3?

Jeg har dem begge instaleret men det er når jeg popper !!

Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at hente dem alle på en gang ??

Hvad program bruger du til at hente posten?

Jeg henter mail med Outlook og brugte det også før jeg reinstalerede
maskinen fra en suse til freebsd

Har den en indstilling der kan få den til kun at hente en mail ad #gangen?

Jeg vil tro det er din mailklient der er problemet

Nu har jeg lige fået testet det på en anden klient og der er samme prob !!!