Re: Courier .. modtager kun 1 mail af gangen

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Dec 2006 - 08:23:43 CET

From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Courier .. modtager kun 1 mail af gangen
Date: Mon, 11 Dec 2006 08:23:43 +0100
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On Dec 11, 2006, at 8:20 AM, uffe norspang wrote:

> Hejsa jeg er helt ny i bsd verden, jeg har en freebsd box som
> server hvorpå jeg har lagt en EXIM og en COURIER
>
> Når jeg henter mail fra den så modtager jeg kun én mail ad gangen,
Jeg formoder du bruger Courier IMAP?
eller POP3?

> Er der nogen der ved hvordan jeg får den til at hente dem alle på
> en gang ??
Hvad program bruger du til at hente posten?

Har den en indstilling der kan få den til kun at hente en mail ad
gangen?

Jeg vil tro det er din mailklient der er problemet

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000