IRC client

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 12:57:07 CEST

Subject: IRC client
Date: Thu, 28 Oct 2004 12:57:07 +0200
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Med fare for, at få 1000 forskellige svar, så vil jeg godt have nogle
anbefalinger til en simpel IRC klient, som ikke pr. default autoconnecter
til channels eller på anden måde gør én upopulær pr. automatik, når
man nu vil forsøge sig i "chat verden".

Jeg kører FreeBSD 5.3 Beta7, samt windowmaker. Jeg har på et
tidspunkt prøvet "xchat" klienten, men kunne godt tænke mig
at høre hvad i andre bruger, og måske også hvorfor.

mvh

--
Allan Wermuth
Driftsingeniør, IT-service - Syddansk Universitet