Problemer med mus i x

From: Peter Toftager-Larsen (none@ptl--aivot.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Nov 2004 - 23:36:48 CET

Subject: Problemer med mus i x
Date: Mon, 29 Nov 2004 23:36:48 +0100
From: "Peter Toftager-Larsen" <none@ptl--aivot.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Er ret ny på scene, så bær over med mig hvis jeg er helt håbløs :-)

Jeg har installeret en Freebsd 5.3-Release og smidt en xorg x windows på den.

Som windows manager har jeg installeret både Fluxbox og Xfce.

Jeg har ikke nogle problemer med at kører nogle af dem, men problemet kommer
når jeg skal bruge min mus. Lige meget hvilken mus (ps2 med 2 knapper, ps2 med
3 knapper og scroll hjul, Logitech USB Wheel mouse med 3 knapper og scroll hjul)
vil den bare ikke fungere i X. Når jeg starter op står musen pænt midt på skærmen,
men lige så snart jeg rykker på musen begynder den bare at flyve rundt.

Jeg har bemærket at hvis jeg trykke på knapperne hopper markøren lidt til højre.

Har prøvet at slå musen til og fra på en million måder, men intet har hjulpet. Så nu har
 jeg næste givet op.

Nogen der har ideen til hvad der er galt? Det må gerne være skåret ud i pap da jeg
som sagt er helt ny.

På forhånd tak.

Peter Toftager