FreeBSD 5.3 - manglende lyd

From: Anders Demant Petersen (none@antra--antra.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Nov 2004 - 17:31:24 CET

Date: Fri, 12 Nov 2004 17:31:24 +0100
From: "Anders Demant Petersen" <none@antra--antra.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD 5.3 - manglende lyd

Hejsa,

Jeg opdaterede/installerede (begge dele faktisk) til en FreeBSD 5.3 her i
weekenden, men har efter følgende haft lidt problemer med at få mit
lydkort til at virke. Det er et Intel 443MX integrated lydkort, som
skulle være understøttet af pcm driveren (det var det i 5.2.1 i hvert
fald).

Jeg har opdateret min kerne så jeg har "device sound" med i stedet
for "device pcm". De skriver at man skal tilføje "snd_<drivernavn>",
men "snd_pcm" giver mig en fejl - jeg har prøvet at loade samtlige
drivers fra Hardware Notes listen efterfølgende med samme ulykkelige
resultat. Jeg får hver gang flg. fra dmesg:

pci0: <multimedia, audio> at device 0.1 (no driver attached)

Jeg har prøvet at google problemet, men synes ikke rigtigt jeg kan finde
noget brugbart.
Hvad gør jeg forkert? Og/eller hvad mangler jeg at gøre?

Med venlig hilsen
Anders Demant Petersen