SV: postfix installation crasher...

From: Avalanic (none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 15 Jun 2004 - 17:20:14 CEST

Subject: SV: postfix installation crasher...
Date: Tue, 15 Jun 2004 17:20:14 +0200
From: "Avalanic" <none@avalanic--avalanic.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Nu virker det :)

Skørt? man SKAL åbenbart skrive /usr/local/sbin/postfix ... det er
ikke nok at stå i biblioteket og skrive eks. "postfix check" ...

Er det noget som kan løses ved at sætte en path op til biblioteket?

En lille sidenote:
Jeg bruger Microsoft Virtual Machine 2004 til min OpenBSD box, virker
tilsyneladende ok indtil nu. Jeg har kun haft problemer med X-windows
(no screen found), men det kan meget vel være en fejlkonfiguration. Da
en grafisk brugerflade ikke er et krav så er det noget jeg må teste
senere.

Det kan virkelig anbefales hvis man er begynder, man kan lave "undo
diske" så hvis man laver noget galt (eks. under installation af noget
software) kan man bare sige "undo" og så stå boxén som før man begyndte.
Meget smart... prøv det.. prøv det... :)

Mvh
Brian