Re: postfix installation crasher...

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 15 Jun 2004 - 15:12:03 CEST

Date: Tue, 15 Jun 2004 15:12:03 +0200
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: postfix installation crasher...

On 2004-06-15 14:34:57 +0200, Avalanic wrote:
> Virker ikke, har prøvet det...
>
> postfix filen ligger godt nok i det bibliotek, men man kan ikke
> "afvikle" den?

Der er noget galt. Hvad det er er umuligt at sige baseret på hvad vi
har fået at vide.

Hvis det her er din første UNIX så er det ikke spor mærkeligt at det går
galt, UNIX forhindrer ikke en i at gøre farlige ting fordi det også
ville forindre en i at gøre smarte ting.

Geninstaller indtil du får det til at virke som du vil have det, så kan
du nemlig gøre det rigtigt fra starten af. Jeg ved at det virker, det
er den måde de fleste lærer det på, mig selv inklusive.

                                 Morten

--
http://m.mongers.org/ -- http://gallery.zentience.org/
__END__