SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches

From: Michael Rasmussen (none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 10 Jan 2004 - 14:47:29 CET

Subject: SV: script/program til at holde styr på sikkerhedspatches
Date: Sat, 10 Jan 2004 14:47:29 +0100
From: "Michael Rasmussen" <none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej igen:-)

Jeg har nu gjort som Henrik og Morten skrev, men en ting kan jeg ikke få gjort: Oversættelse af ny kerne. Kataloget /usr/src/sys findes ikke. Det nævnte symbolske link sys findes i roden, men peger altså på et ikke eksisterende katalog. Kan kernen findes et andet sted, eller har jeg blot glemt noget? Skal man give en speciel option til cvsup for at få det til at hente kernen? Skyldes den manglende kerne source, at jeg har lavet en netværksinstallation?

Hilsen,
Michael.