qmail stock installation & qmail-scanner port

From: Fedder Skovgaard (none@fedder-public--skovgaard.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 27 Feb 2004 - 11:05:01 CET

Date: Fri, 27 Feb 2004 11:05:01 +0100
From: Fedder Skovgaard <none@fedder-public--skovgaard.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: qmail stock installation & qmail-scanner port

Hejsa,

Jeg har en FreeBSD 5.0-release kasse, som jeg kører qmail 1.03 på. Jeg har installeret qmail, efter Dave Sill's glimrende LifeWithQmail, istedet for at installere den fra "ports".

Nu kunne jeg godt tænke mig at installere qmail-scanner. Jeg kan se den er i "ports", men vil den så forsøge at smide sin egen qmail installation ovenpå min eksisterende eller kan jeg forvente det vil gå godt ?

På forhånd tak,
/Fedder

Please be patient and helpful. We were all novices once, and we are all still
novices in most areas.

-Bjarne Stroustrup