RE: webmail

From: Anders Dyekjær Hansen (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 22:53:48 CEST

From: Anders Dyekjær Hansen <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: webmail
Date: Tue, 6 Apr 2004 22:53:48 +0200

Hey,

Jeg vil bare lige tilføje at hvis man går efter performance og i
forvejen bruger maildir mailboxe frem for mailbox filer så kan sqwebmail
godt anbefales. Det er et perl script(vist nok) kombineret med et C
program der læser mails direkte fra filsystemet...

http://www.inter7.com/sqwebmail.html

Ok så virker courier-imap også til squirrelmail, men wu-imap og dkimap4
spiller også...

~Anders