SV: Webalizer

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 02 Mar 2003 - 15:07:45 CET

From: "Lars Rasmussen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Webalizer
Date: Sun, 2 Mar 2003 15:07:45 +0100

Hej Laust Jespersen & andre.

Se det her var jo en mail jeg kunne bruge til noget. Men for at være
HELT seriøs, jeg er meget dårlig til FreeBSD i forhold til de fleste,
jeg ved ikke om hvordan jeg opdaterer uden at slette hele systemet (DET
MÅ IKKE SLETTES). Og hvor min Apache og php stadig virker uden problemer
efter opdateringen.

Jeg håber du lige så vel kan hjælpe mig med dette...

MANGE TAK...

Med venlig hilsen
Lars Rasmussen