Ports

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 25 Jan 2003 - 11:06:43 CET

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Ports
Date: Sat, 25 Jan 2003 11:06:43 +0100

Hej

Jeg ville gerne have den nye postfic 2.0.3 ind samt php 4.3.0. Det virker
blot som de ikke har opdateret ports. Det undre mig dog da især php 4.3 har
været ude længe.

Det er lidt uhældigt at ports træet er frozen i så lange perioder - her
tænker jeg på 5.0 relase plus at de snart skal i gang med 4.8 release
hvilket betyder at der igen ikke kommer opdateringer til ports i en periode.

Hvad gør i andre? Venter eller tager dem selv fra source?

Jeg forstår heller ikke at links til download er døde fra f.eks.
http://www.freebsd.org/cgi/ports.cgi?query=postfix&stype=all

Anyone?

--
/ morten

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"