SV: Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0

From: Mikael Syska (none@MIS--CADesign.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Jan 2003 - 15:33:29 CET

Subject: SV: Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0
Date: Thu, 23 Jan 2003 15:33:29 +0100
From: "Mikael Syska" <none@MIS--CADesign.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Den skal vel testes så meget at der ikke er så mange fejl I ports o.s.v. at folk gider at bruge den frem for 4.7, så man også kan regne med at det meste virker uden man skal ind og lave alt for meget manuelt arbejde som burde virke, hvor det var meningen at det skulle virke meget det samme.....

Med venlig hilsen
Mikael Syska
Datafag Teknikker
mobil + 45 2420 8444· MIS@CADesign.dk

CADesign
Rosensgade 26 · DK-8100 Århus C · Denmark
tel + 45 8730 0000 · fax +45 8613 2731
http://www.CADesign.dk · CAD@CADesign.dk