Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0

From: Jakob Jensen (none@jakob--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Feb 2003 - 00:13:43 CET

From: "Jakob Jensen" <none@jakob--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Hjælp til upgradering fra 4.5 til 5.0
Date: Sun, 23 Feb 2003 00:13:43 +0100

Hej alle

Jeg står med det problem, at jeg ikke har verdens største kendskab til
FreeBSD og ønsker nu at opdatere fra 4.5 til 5.0, så jeg igen kan bruge
min sysinstall til at installere pakker med. Jeg plejer at bruge ftp
funktionen i sysinstall, så jeg får de nyeste ting med, men her siger
den stop – da den ikke længere kan finde programmerne som høre til 4.5,
derfor vil jeg gerne op og kører 5.0, så jeg igen kan få noget nyt at
lege med.

Hvad risikere jeg, hvis jeg updatere fra 4.5 til 5.0. Da RedHat gik fra
version 6.x til 7.x eller noget i den stil, sagde min gamle server stop,
så ville den ikke længere kører RedHat. Kender i til samme problem med
FreeBSD 4.5 -> 5.0 eller andre?

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Debat Kat