Re: Negativ plads på /

From: Michael Andreasen (none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 17:49:28 CET

From: "Michael Andreasen" <none@michael--1go.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Negativ plads på /
Date: Wed, 22 Jan 2003 17:49:28 +0100

----- Original Message -----
From: "Phil Regnauld" <none@regnauld--starbsd.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 5:38 PM

> #define linux ? RedHat ? Debian ? Mandrake ? SuSE ? TurboLinux ?
> Rock ? Gentoo ? Slackware ? ... :)

Yep.. mere eller mindre alle sammen :)

> Ofte når jeg sidder med Linux, står der "not really there yet"
> or "maybe some bugs" i manpage... Når der findes en...
> Prøv at finde en manpage til din netkort i linux.

hehe.. Well.. det var ikke for at starte en religionskrig om dette.. Jeg er
overbevist om at BSD har (mange) kvaliteter som jeg vil sætte pris på..
Derfor forsøger jeg også at sætte mig ind i det... Men det er nok bare fordi
jeg ikke lige har vænnet mig til andre måder at søge info på.. Det skal nok
komme ;)

Michael Andreasen
http://iptables.linux.dk