Re: MySQL antal processor

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Jan 2003 - 07:29:52 CET

Date: Wed, 22 Jan 2003 07:29:52 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: MySQL antal processor

Michael Andreasen wrote:
> Hej.. Jeg er ca. 1 time gammel hvad angår FreeBSD (og BSD generelt) har lige prøvet at installere mysql-servere323
> Kan man ikke med fordel starte flere processor?

Nej. Den er lavet til at køresom een process.

> Det er godt nok en test/legeserver, men hvis BSD skal overtage
> nogle tasks så kommer den nok til at trække en del mysql
> forspørgelser..

Umiddelbart vil jeg tro at det du smider efter den vil være
minimalt af hvad den håndterer andre steder.

Problemer vil kun opstå hvis du ikke skriver dine SQL statements
optimalt nok.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---