Re: transforming fra RH til freebsd ...

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 12 Jan 2003 - 16:13:23 CET

Date: Sun, 12 Jan 2003 16:13:23 +0100
Subject: Re: transforming fra RH til freebsd ...
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

Jeg kan kun anbefale at du har en aftale med en moderat intelligent
person der kan hjælpe
- en der kan læse op fra konsol
og taste pipe, tilde og alle de andre sjove tegn - gerne med US layout
;-)

Jeg har netop smadret to systemer
- fredag bootede på en KAME kerne på et OpenBSD current - kernel panic
- lørdag remote bootede min webserver med ny kerne - kernel panic

Der er SÅ meget der kan gå galt ...

Mht LILO og de andre bootloadere tror jeg de fleste har kodet "harddisk
lokationer" ind
således at de læser boot blok/image fra en bestemt lokation og bestemt
størrelse

Har du ikke mulighed for at en eller anden kan hjælpe dig?
- hvor i landet skal det foregå?

Mvh

Henrik

--