RE: Afmeldelse af novice gruppen

From: Jakob Jensen (none@jakob--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Jan 2003 - 12:54:13 CET

From: "Jakob Jensen" <none@jakob--rodsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Afmeldelse af novice gruppen
Date: Wed, 8 Jan 2003 12:54:13 +0100

-----Original Message-----
From: owner-bsd-novice@BSD-DK.dk [mailto:owner-bsd-novice@BSD-DK.dk] On
Behalf Of Henrik Lund Kramshøj
Sent: 7. januar 2003 20.15
To: bsd-novice@bsd-dk.dk

On tirsdag, jan 7, 2003, at 19:26 Europe/Copenhagen, Jakob Jensen wrote:

> Da jeg har skiftet e-mail adresse har jeg igennem noget tid forsøgt at
> blive afmeldt novice gruppen via majordomo@BSD-Dk.dk, men uden held -
> jeg får det svar at der er en administrator eller noget lignende, som
> skal sørge for det i denne gruppe. I alle andre grupper gik det fint
> :-)
> Mailen har været sendt flere gange og med korrekt tekst.
>
> Håber nogen kan hjælpe eller forklare problemet.
>
> Venlig hilsen
> Jakob Jensen

Hvis du har sendt til majordomo med en anden adresse skal det lige ind
forbi en administrator
for at sikre at folk ikke afmeldes forkert

det sker så ved at administratoren (jeg er admin for sikkerhedsforum
listerne der bruger
samme server som bsd-dk) sender en approve med et password til
majordomo - og dernæst afmeldes du

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj
hlk@kramse.dk

Mange tak for svaret, så må jeg håbe det snart sker!

Venlig hilsen Jakob Jensen