php der kan køres uden safe mode på EN virtualhost

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 12 Feb 2003 - 04:16:37 CET

From: "Lars Rasmussen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: php der kan køres uden safe mode på EN virtualhost
Date: Wed, 12 Feb 2003 04:16:37 +0100

Hej Allesammen,

Jeg beklager hvis det er et noget klokket spørgsmål, men jeg har fået at
vide at det kan lade sig gøre at give en virtual host tilladelser til at
man eks. i .htaccess kan sætte php's safe_mode til off.

Jeg har kikket på apache.org, men kunne ikke finde noget om hvordan jeg
kan gøre dette på kun et enkelt site, hvor de andre jo ikke må kunne
gøre det samme.

Jeg har også prøvet at ændre OPTIONS i httpd.conf til ALL for den mappe
jeg har flg. i.

---------.htaccess---------
php_value include_path .:/home/page/inc
php_value auto_prepend_file test.inc
php_value register_globals on
php_value safe_mode off

Jeg takker mange gange for hjælpen!

(hvis jeg er kommet til at udelade nogen detaljer, så skriv endeligt
igen. Tak!)

Med venlig hilsen
Lars Rasmussen