mod_php4_4.3.0 fra ports - pear problem

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Feb 2003 - 16:24:17 CET

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: mod_php4_4.3.0 fra ports - pear problem
Date: Mon, 3 Feb 2003 16:24:17 +0100

Hej

Jeg er efterhånden ved at miste modet men vil lige prøve at spørge her inden
jeg giver helt op.

Jeg har en spand med FreeBSD 4.7 med mod_php4_4.3.0 fra ports. I PHP 4.3.0
skulle pear være indbygget fra start, hvilket også ser ud til at virke. Jeg
har prøvet at installere flere pakker fra pear og alle virker - lige
undtagen den jeg naturligvis skal bruge > "mailparse".

Er der nogen der kan gennemskue denne fejl, og eventuelt lige prøve om i kan
få pakken ind?

Her er fejlen:

athena# pear install mailparse
downloading mailparse-0.9.1.tgz ...
...done: 33,443 bytes
9 source files, building
running: phpize
PHP Api Version : 20020918
Zend Module Api No : 20020429
Zend Extension Api No : 20021010
building in /var/tmp/pear-build-morten/mailparse-0.9.1
running: /tmp/tmppIGWwT/mailparse-0.9.1/configure
running: make

Warning: opendir(modules) [http://www.php.net/function.opendir]: failed to
open dir: No such file or directory in Builder.php on line 261
no `modules' directory found
athena#

--
/ morten mw@mwi.dk

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"