Re: 4.8-RELEASE-p2

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Aug 2003 - 22:55:57 CEST

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-novice--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 4.8-RELEASE-p2
Date: Thu, 14 Aug 2003 22:55:57 +0200

> Heh. Her en config alligevel.
>
> Hvis src tree ikke er blevet opdateret siden sidst build, kan
> man godt springe "make clean" over, men det vil jeg ikke anbefale.

Så har den kørt hele dagen og det gav resultat:

$ uname -a
FreeBSD tigerdyr.o0o.dk 4.8-RELEASE-p3 FreeBSD 4.8-RELEASE-p3 #1: Thu Aug 14
18:51:29 CEST 2003 root@tigerdyr.o0o.dk:/usr/obj/usr/src/sys/TIGERDYR
i386

Tak for hjælpen til dem der har bidraget.

Jeg har dog lige et spørgsmål idet jeg har brugt den nemme måde:

make buildworld && make buildkernel KERNCONF=TIGERDYR && make installkernel
KERNCONF=TIGERDYR && make installworld

I håndbogen står der dog side op og side ned omkring mergemaster, singleuser
og jeg skal komme efter dig. Hvornår er dette nødvendigt?

/ morten