Re: Spil til BSD

From: Henrik Andersen (none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Nov 2002 - 14:54:53 CET

Date: Mon, 25 Nov 2002 14:54:53 +0100
From: Henrik Andersen <none@hem--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: Spil til BSD

On Mon, Nov 25, 2002 at 02:44:05PM +0100, Torben Sørensen wrote:

> Jeg har ikke spillet computer de sidste 4-5 år, og det kunne da være sjovt
> at prøve igen, nu da der har været snak om Quake 3...
> Hvor får man fat i spil til BSD her i landet (fx Quake3 Unreal etc.)??

http://www.linuspusheren.dk, der en spil sektion. Ved ikke om alle vil
kunne bringes til at virke.

Hvis du vil have Unreal Tournament 2003, så skal du købe PC udgaven. På
CD3 ligger Linux installeren.

Efter installation har jeg ikke selv kunne få spillet til at starte
(coredump). Men det burde virke, ihvertfald hvis man skulle tro:

http://www.thirteenandtwo.org/nvidia/faq.html

(kig i bunden)

/Hemster