Quake3?

From: Jesper Nøhr (none@spike--printf.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 24 Nov 2002 - 01:08:30 CET

From: Jesper Nøhr <none@spike--printf.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Quake3?
To: bsd-novice@bsd-dk.dk
Date: Sun, 24 Nov 2002 01:08:30 +0100

Hej,

Jeg vil gerne skifte til FreeBSD, og har også fået det installeret og sat op med X og det hele.
Meeen - nu skal jeg også ha' Quake3 til at virke.
Jeg har hentet installer på dailyrush, og den installerer også fint.
Jeg har kopieret pak0.pk3 fra mit forhenværende quake3, som man også skal gøre på linux.
Men! - Når jeg starter det siger den "...loading libGL.so: received signal 11, exiting" og stopper.
Jeg har været på google, selvfølgeligt, men syntes ikke jeg kan finde noget i hverken websearch eller
groups.

Nogen der rent faktisk HAR kørt quake3 på en freebsd?

Det drejer sig om et nvidia kort, geforce4 ti 4200 for at være eksakt.
Min FreeBSD release er 4.7.

--
Jesper Nøhr <none@spike--printf.dk.lh.bsd-dk.dk>
Holstebro, Denmark -- http://printf.dk