Manpower til freebsd armv7

From: Soren Kristensen <none_at_soren--soekris.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 16 Sep 2012 00:27:14 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hej,

Jeg morer mig med at lave et lille ARMv7 baseret board med en helt ny
Marvell Armada 370 single chip Firewall/NAS processor, jeg ville høre om
der er en dygtig hacker her i dk som kunne tænke sig at give en hånd med
at få FreeBSD op at køre på den....

Marvell har noget FreeBSD support for forrige generation ARMv5 baseret
chips, men indtil nu har de kun Linux supporten klar til de helt nye, og
jeg vil også gerne have FreeBSD i noget tæt på release kvalitet klar når
hardwaren går i produktion.

Indsatsen dækker alt fra opdatering/skrivning af drivere, til testning
og til at klargøre og vedligeholde et installations image på USB disk.
Kendskab til u-boot vil også være en fordel, men ellers vil jeg forsøge
at få u-boot op at køre selv, har full source fra Marvell. Når hardwaren
går i produktions har jeg også brug for manpower til at køre et forum
eller wiki.

Hardwaren vil være noget i retning af en net6501, bare mindre og med
ARM, og med færre udvidelses muligheder. Prototyperne er ved at blive
monteret, skulle være her om et par dage.

Der tilbydes først hardware og lidt kontant kompensation, senere
mulighed for godt fast arbejde med fleksibelt antal timer....

Med venlig hilsen

Søren Kristensen
Soekris Engineering ApS
4220 Korsør