Network Warrior Camp fredag 29. juni til søndag 1. juli

From: Henrik Lund Kramshøj <none_at_hlk--kramse.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 18 Jun 2012 15:09:27 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hej Coders og BSD-DK

Det er med meget kort varsel, men jeg påtænker at lave en weekend med netværk i haven.

Oplægget er ligesom til Code Nights, at man kommer med sine egne projekter, men har mulighed for at nørde længere tid end normalt - til ud på natten.

Network Warrior Weekend Camp

Hvor:
Casa de Kramse, Avnbøl Alle 7, DK2770 Kastrup - Metro til Vestamager og derefter gå-ben eller bus ialt ca. ~30min fra Kgs Nytorv med Metro

Hvornår:
Fredag 29. juni kl 17:00
Lørdag 30. juni hele dagen
Søndag 1. juli ind til kl 12 hvor vi pakker sammen og siger farvel.

Planen:
Hacking og nørderi med egne projekter.

- eller man kan springe på mine projekter som er:
10Gbit netværk på Linux og Xen Server, hvor der forefindes både 10Gbit switche og mindst to maskiner med 10G netkort.
Det betyder både routing, firewalling, IDS, pakke generator, 10G = mange pakker.

Der er ligeledes en del andet netværkshardware til rådighed, så du behøver ikke taget switch med. Inklusiv en BUNKE gamle Cisco routere

802.1q, 802.11, 802.1x, STP, BPDU guard, IPv4, IPv6, ICMPv6, NTP, Cisco IOS, 802.3ad

Faciliteter:
Toilet (1 stk ugh!) og tilsvarende begrænsede bade muligheder (dvs er der plads er du velkommen til at tage et bad :-) )
Fiber internet med god hastighed og native IPv6
Stort telt sættes op 8mx5m
Mulighed for at sætte eget telt op - der er ikke mulighed for at sove indenfor i huset, men plads på græsset under åben himmel eller under det opslåede telt.

Mad:
Medbring selv mad og drikke, der forefindes Tobano pizza og en spar i ekstremt kort gå-afstand

Vi indkøber grillkul og starter således grill fredag aften og lørdag aften, evt. midt på dagen hvis det er et krav :-)

Tilmelding:
Send en email til hlk_at_kramse.org ASAP, inden fredag 22.

Hvem - deltagere:
Henrik Kramshøj
Linus Kramshøj
Flemming Jacobsen

Det med småt, du skal være ansvarlig, passe på, ikke larme højt hele natten osv. osv. Lad os hygge :-)

BTW navnet kommer både af bogen Network Warrior, og inspireret af at jeg for nyligt har været på to weekends med kampkunst :-)

Network Warrior, 2nd Edition Everything you need to know that wasn't on the CCNA exam
By Gary A. Donahue Publisher: O'Reilly Media Released: May 2011
http://shop.oreilly.com/product/0636920010159.do

bogen kan varmt anbefales

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk_at_kramse.org hlk_at_solidonetworks.com