Network Warrior Weekend Camp II, 2012 24. - 26. august

From: Henrik Lund Kramshøj <none_at_hlk--kramse.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 10 Jul 2012 16:11:06 +0200

Grundet success sidste gang har vi i familien besluttet at holde en camp mere :-)

Hvis I vil med så reserver gerne dagene nu :-)

http://files.kramse.org/tmp/network-warrior-weekend-camp-2.html

Indbydelse til DK-NOG, PROSA Code Night og BSD-DK

Hej DK-NOG, PROSA Code Nighters og BSD-DK

Tiden er kommet til at annoncere Network Warrior Weekend Camp II, 2012

Den 24. - 26. august 2012 hos mig, Kramse.

Oplægget er ligesom til PROSA Code Night eller The Camp, at man kommer med sine egne projekter. Fordelen er dog at man har mulighed for at nørde længere tid end normalt - til ud på natten.

Vi har allerede holdt en camp i weekenden fredag 29. juni til 1. juli - og det var hyggeligt og produktivt. Lidt som en havefest blot med snak om filsystemer, netværk og operativsystemer :-)

Network Warrior Weekend Camp

Hvor

Casa de Kramse, Avnbøl Alle 7, DK2770 Kastrup - Metro til Vestamager og derefter gå-ben eller bus ialt ca. ~30min fra Kgs Nytorv med Metro

Hvornår

Fredag 24. august kl 17:00
Lørdag 25. august hele dagen
Søndag 26. august til ca. kl 12 hvor vi pakker sammen og siger farvel.
Planen

Hacking og nørderi med egne projekter.

- eller man kan springe på mine projekter som er noget i retning af: Netværk, 10G, protokoller, routing, firewalls - både Juniper SRX og OpenBSD PF (evt. på FreeBSD)

Der er ligeledes en del andet netværkshardware til rådighed, så du behøver ikke taget switch m

Keywords

Ethernet, Layer2, Layer3, SNMP, OSPF, BGP, firewalls, routers, switches, syslog, ACL, security, denial of service, syn flooding, backtrack, Nmap, portscan, Metasploit, 802.1q, 802.11, 802.1x, STP, BPDU guard, IPv4, IPv6, ICMPv6, NTP, Cisco IOS, 802.3ad

Faciliteter

Toilet (1 stk ugh!) og tilsvarende begrænsede bademuligheder (dvs er der plads er du velkommen til at tage et bad :-) )
Fiber internet med god hastighed og native IPv6
220Volt i begrænset omfang - lad din itanium server stå hjemme
Stort telt sættes op 8mx5m
Mulighed for at sætte eget telt op - der er ikke mulighed for at sove indenfor i huset, men plads på græsset under åben himmel eller under det opslåede telt.
Mad

Medbring selv mad og drikke, der forefindes Tobano pizza, Fakta og en Spar i kort gå-afstand Vi indkøber grillkul og starter således grill fredag aften og lørdag aften, evt. midt på dagen hvis det er et krav :-)
Tilmelding

Send en email til hlk_at_kramse.org

Hvem - deltagere

Henrik Kramshøj, Linus Kramshøj ...

Profilen for deltagere er typisk IT-folk, netværksfolk - alle med interesse for IP protokoller og netværk er velkomne uanset niveau :-)

Det med småt

Du skal være ansvarlig, passe på, ikke larme højt hele natten osv. osv. Lad os hygge :-)

Navnet Network Warrior Weekend Camp

BTW navnet kommer både af bogen Network Warrior, og inspireret af at jeg for nyligt har været på to weekends med kampkunst :-)

Network Warrior, 2nd Edition Everything you need to know that wasn't on the CCNA exam By Gary A. Donahue Publisher: O'Reilly Media Released: May 2011 http://shop.oreilly.com/product/0636920010159.do

bogen kan varmt anbefales

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, Follower of the Great Way of Unix
hlk_at_kramse.org hlk_at_solidonetworks.com