Re: Online backup generelt Re: Online backup service til en FreeBSD

From: Joachim Bondo <none_at_osteslag--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sat, 8 Dec 2012 11:07:02 +0100
To: "bsd-dk_at_bsd-dk.dk" <none_at_bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Jeg skal selv til at afvikle min bekostelige brug af Amazon S3 (via Arq) og gå over til Glacier fra en Linux-baseret NAS. Jeg er dog ikke kommet igang endnu, fordi jeg stadig ligger i flytterod. Men jeg har tænkt mig forsøge mig med glacier-cli (https://github.com/basak/glacier-cli).

Joachim
Sent from my iPad