Re: round robin sticky i pf på freebsd 8.3

From: Claus Guttesen <none_at_kometen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 27 Aug 2012 22:01:18 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hej.

> Ucarp virker da ellers fint på ubuntu?

Tak for forslaget. Vidste ikke ucarp fandtes til ubuntu. Jeg så på
nogle eksempler, men de anvender kun to servere i et
fail-over-scenarie. Jeg har 4-5 webservere som er i gang.

Jeg vil i første omgang lave en rdr round-robin i sticky-modus, og
regenere pf.conf. Måske ikke en køn løsning, men det skal i første
omgang være nemt.

--
regards
Claus