Re: FreeBSD, OpenBSD, NetBSD - Hvorfor

From: Danjel Jungersen <none_at_danjel--jungersen.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 05 Oct 2011 07:32:00 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

On 26 Sep 2011 at 15:43, Thomas Steen Rasmussen wrote:

> Nåh, jeg skal tilbage til arbejdet, men som du kan se på længden af
> ovenstående, så er det et stort og svært emne, som er sovset godt ind
> i personlige meninger og "religion". Du skal derfor træde varsomt, for
> du kan nemt ende i en en meget usaglig debat :)

Advarsel, usaglig debat potentielt forude!!!!
Jeg har kun lidt erfaring med free/net, men har en openbsd box
kørende.
Jeg valgte den fordi den, efter sigende, har en meget høj sikkerhed.
Alligevel valgte jeg på et senere tidspunkt at skifte til (shhhh)
debian, primært på grund af de meget lette updates, jeg synes at det
var besværligt på open.
Det er muligt at det bedre på "de andre", og det er også mulig at det
er bedre i dag.
jm2c.

Tag endelig ikke fejl, jeg er glad for min bsd-box, og den har aldrig
svigtet mig !!!!

/Danjel