Re: Værktøj til analyse af Apache logs

From: Jette Derriche (none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 Mar 2011 - 14:49:42 CET

Subject: Re: Værktøj til analyse af Apache logs
From: Jette Derriche <none@bsd-dk--nerdgirl.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 17 Mar 2011 14:49:42 +0100

On Thu, 2011-03-17 at 14:09 +0100, Sven Esbjerg wrote:

> Har du kigget på disk IO, netværk eller adgang til database?

Ja, alt ser normalt ud... Vi ved jo hvilke tider på dagen vi har flest
brugere, og dette afpejler sig også i cpu forbrug m.m.... men lige de
her 3 sekunders http responstider afspejler sig ikke andre steder... Alt
andet ser normalt ud.

Vi er begyndt at mistænke at der måske er et problem med den hobbit
version vi bruger, da vi har en anden og nyere hobbit kørende der ikke
vise samme udslag.

Men jeg kunne under alle omstændigheder tænke mig et godt analyse tool
til Apache der har lidt intelligens således at man kan få en advarsel
hvis der foregår noget suspekt.

/Jette