Server crasher - hvad kan være årsagen?

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Mar 2011 - 08:45:43 CET

Date: Tue, 08 Mar 2011 08:45:43 +0100
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Server crasher - hvad kan være årsagen?

Hej
Jeg har en server stående hos et hostingfirma i USA. Den kører sådan set
fint - har kørt i vel 3-4 år. Sådan cirka en gang om måneden - nogen
gange oftere, andre gange sjældnere går den ned uden at der
tilsyneladende er nogen grund.

Jeg har prøvet at kigge i logfiler (http-error, messages m.fl.), men der
er ikke noget der ser mærkeligt ud op til nedbruddet.

Er der noget sted jeg særlig skal kigge? Eller er der måske tale om en
hardwarefejl - og hvordan kan jeg i givet fald opdage det?

mvh
Jeppe