Re: skifte user der kører script kaldt fra /etc/aliases

From: Jeppe Bundsgaard <none_at_jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 29 Jul 2011 23:43:27 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Tak! Jeg havde prøvet, men havde givet op - kunne ikke finde måden at
give tilladelsen på.

Nu prøvede jeg igen - og det lykkedes:
nobody ALL=(www) NOPASSWD: /usr/local/bin/hunspell

Det viste sig at sudo-kommandoen skulle have fuld sti i php's
exec-kommando:
exec("/usr/local/bin/sudo -u www /usr/local/bin/hunspell ...");

Mvh og tak igen...
Jeppe