skifte user der kører script kaldt fra /etc/aliases

From: Jeppe Bundsgaard <none_at_jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 29 Jul 2011 10:52:33 +0200
To: bsd-dk_at_bsd-dk.dk

Hej
Jeg forsøger at køre et script ved modtagelsen af en mail. Jeg bruger
postfix sat op med brugere i mysql.
Jeg har valgt følgende løsning: Når en mail modtages forwardes den til
intern bruger (goto-feltet i ord_at_stavekontrolden.dk's post udfyldes med
ordforward).
I /etc/aliases har jeg så indsat følgende: ordforward:
"|/usr/local/bin/php -q
/usr/home/stavekontrolden.dk/www/main/admin/mailord.php" - hvorved
scriptet mailord.php kaldes.

Det virker fint. Men som led i behandlingen af de ord jeg modtager, skal
jeg kalde hunspell, og her opstår problemet. For den bruger der udfører
arbejdet er mailbrugen: nobody. Og nobody kan ikke få hunspell til at
køre korrekt (hunspell starter, men kan tilsyneladende ikke bruge
ordlisten - i hvert fald stopper den igen uden at have behandlet det den
skal - jeg har testet at det virker når jeg kalder scriptet som min egen
bruger).

Så mit spørgsmål er: Kan jeg få php til at køre som en anden bruger end
den der kalder scriptet, eller kan jeg på en eller anden måde skrifte
bruger undervejs?

Mvh
Jeppe