Re: 10 GB kort (Was: iscsi performance på FreeBSD)

From: Bjarne Højgaard-Rasmussen (none@me--bjarnehr.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Feb 2011 - 11:42:31 CET

Date: Fri, 11 Feb 2011 12:42:31 +0200
From: Bjarne Højgaard-Rasmussen <none@me--bjarnehr.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 10 GB kort (Was: iscsi performance på FreeBSD)

 Hejsa

 On Fri, 11 Feb 2011 11:13:58 +0100, Claus Guttesen wrote:

> God idé. Evt. kan switchen også installéres med et CX4-modul.
>
> I min lille verden så var cat5/6 det naturlige valg, men da jeg søgte
> på 10 GB kort så jeg at der var andet end netop cat5/6. :-)

 Og jeg glemte at skrive i at i forbindelse med jeg søgte CX4 kabler,
 blev valget Heinex data, da de var noget billigere end alternativer
 - om de stadig er det mÃ¥ i jo lige vurdere :)

 jeg fandt lige lidt om længderne i mine notater :

 CX4(kobber) - max 15m
 SR(50my multimode fiber) - max 300m
 SR(62,5my multimode fiber) - max 100m
 LR(50my singlemode fiber) - max 10km
 ZR(50my singlemode fiber) - max 80km

 fra intels dokumentation, har desvære ikke lige et link....

 /Bjarne