nye ports

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 2010 - 10:13:38 CEST

Date: Tue, 7 Sep 2010 10:13:38 +0200 (CEST)
Subject: nye ports
From: "Carsten Jensen" <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Kære medlemmer af denne liste.

Jeg vil høre om der er nogen af jer der har erfaring med at få oprettet en ny
port (eller flere)
i FreeBSD. De skriver godt nok at det kan tage lidt tid, men når man kigger på
listen over nye
ports, så kan jeg se et par stykker der går tilbage til 2007 some endnu ikke er
behandlet,
hvilket er lidt længe at vente.

Efter jeg sendte vores app ind i i køen, er der kommet nye versioner, men har
ikke rigtigt
lyst til at lægge dem op med usikkerheden om at det er spildt arbejde.

så; nogen af jer der har eller har haft det samme problem, og er der noget jeg
kan gøre
for at fremskynde processen ?

Mvh Carsten