Re: port: apache upgrade fejler

From: Carsten Jensen (none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2010 - 17:27:25 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2010 17:27:25 +0200
From: Carsten Jensen <none@tomse--tomse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: port: apache upgrade fejler

On 2010-06-25 13:28, Ebbe Hjorth wrote:

> Hej,
>
> Jeg har haft slettet alle apr pakker, php5 er også væk - Kan du grave lidt
> i de grå? :)

har du kørt en pkgdb -aF ?

kigget i /var/db/ports om der ligger nogle rester der ?

jeg kan ikke huske om jeg recompilerede ImageMagick også..
Der er sikkert en eller anden pakke som stadig står og benytter sig af den,
jeg mindes at huske jeg opdaterede en del pakker for at
komme af med den "fejl".

Mvh Carsten