Re: Nye diske til bsd-dk.dk host

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Jun 2010 - 01:58:36 CEST

Date: Sat, 12 Jun 2010 01:58:36 +0200
Subject: Re: Nye diske til bsd-dk.dk host
From: Mikael Syska <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Yo,

On Sat, Jun 12, 2010 at 1:48 AM, Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.org.lh.bsd-dk.dk> wrote:
> Bike shed alert ....
>
> Hvis du er admin for domænet/zonen bsd-dk.dk kan du ændre, er du ikke - og har de nuværende
> admins valgt ikke at ændre det, så lær at leve med det eller find Mariekiksene frem :-)

Som jeg ser det er alt det med/uden www fra gammel tid, hvor DNS
navnet angav servicen. Virker lidt som religion ... men I dont give
****, bare siden er der :-)

Mener også at have læst lidt om det her andre steder på nettet eller
måske her på den her liste for lang tid siden ... nogen sværger til
det ene ... og andre til det andet.

Man kan ikke gøre alle glade ....

mvh
Søvnig